Kusutkan minda anda...

Beberapa tahun lepas Ramli jumpa seorang janda bernama Ramlah yang mempunyai anak dara bernama Jamilah. Ramli berkahwin dengan Ramlah dan Jamilah adalah anak tiri Ramli.

Selepas itu bapa kepada Ramli, Jamrud berkahwin dengan anak tiri Ramli, Jamilah. Ini membuatkan Jamilah, mak tiri kepadaRamli yang sebelum ini anak tirinya. Jadi ayah Ramli, Jamrud adalah anak tiri Ramli dan memjadikan Ramlah sebagai Mak Mertua kepada Bapak Mertuanya.

Selang beberapa bulan kemudian, Jamilah anak kepada isteri Ramli, Ramlah melahirkan anak lelaki, Jarul. Jadi Jarul adalah adik kepada Ramli. Tetapi Jarul adalah anak kepada Jamilah, anak kepada isteri Ramli, Ramlah. Menjadikan Jarul adalah cucu kepada isteri Ramli, Ramlah. Sekaligus menjadikan Ramli datuk kepada Jarul, adiknya. Itu tak seberapa lagi.

Selepas itu, Ramli dan Ramlah mendapat anak bernama Jayzee. Sekarang Jamilah, anak tiri Ramli dan juga Mak mertua Ramli menjadi kakak dan juga nenek kepada Jayzee. Jadi ayah Ramli, Jamrud menjadi abang ipar kepada anak Ramli yang mana kakak ipar Jayzee adalah isteri kepada ayah Ramli, Jadi sekarang, Ramli adalah abang ipar kepada emak mertuanya, isteri Ramli, Ramlah adalah makcik kepada anaknya sendiri, Jamilah... Anak Ramli, Jarul adalah sepupu kepada ayah Ramli, Jamrud dan Ramli adalah datuk kepada dirinya sendiri...
muahahahahahahahhahaha... .isk iskisk... .. nennooonennooo..neenooo..nenoooo..phewiiittttt tebabooooooooooo.. aku pening... .... aku sendiri naik fening menterjemahkan semua nih!! korg fhm ke hah?? huhuhu aku sndri xfhm...nape la kuarge dia cm gni...ahakz...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

21 comments:

Tanpa Nama berkata...

sutkan fikiran saya...

Tanpa Nama berkata...

mang aku pon ikut pining...

Tanpa Nama berkata...

ku turut terpening

choco lover berkata...

huhuhu...kepeningan...keluarga cam ni pun ada ke..

Tanpa Nama berkata...

mmg pngkn pala.de gk kluarga cm nie erk?huhuhuhuhu

Tanpa Nama berkata...

ada ker patut lu bikin wa manyak penin oo.. alkisah kuarge lu ka?? huahuahuahua

cikSumey berkata...

pening,pening...
pening lalat...

Tanpa Nama berkata...

peningku fahami diriku.. peningku memnca yang ini (lirik lagu Ezlyn)

Tanpa Nama berkata...

hai pusing bgt.....huhuhu

Tanpa Nama berkata...

spender polka dot tol..
penin lalat ak..
huhu...kuarge sape la ea??
kuarge akhir zmn ker??
wawawawawa ;p

Asma' berkata...

agaknya keluarga 69...ehehe

Tanpa Nama berkata...

Ha3x....tu lah pasal, jgn cari pasal....

Tanpa Nama berkata...

wuuuu..pening tahap nak mampos nih..keluarga sape ni woi..

Tanpa Nama berkata...

memang btullh family 696969696969696969696969..............same je, pening kepala aku...huhuhuhuhuhu

Tanpa Nama berkata...

bp byk pniiiing daaa...kusuuuutttt..//,/.????%&*&&&@#....

Tanpa Nama berkata...

aaaaaaaaa........pening2!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

x fahan...pening......keluarganya berpusing-pusing macam keluarga 69,tapi lagi teruk yang nie...

sue berkata...

nak muntah aku baca artikel nie.....memang mengusutkan dan memeningkan kepala....boleh masuk ICU kalo baca banyak2 kali...hahaha...syabas2

Tanpa Nama berkata...

berapa kali kawin?? berapa kali beranak?? huh...memang pening! PERHATIAN..sape yg nk amik exam 2, xyah bace la...sian korang..

Tanpa Nama berkata...

aku fham cm ne crta tu..

Tanpa Nama berkata...

aku pun pningg daa...btol2 mngusutkn mnda akuu...